OSTEOPATİ

• Hareket ve fonksiyon bozukluklarında
  • Bel, boyun, sırt ağrıları, ense, sırt ve bel adale sorunları. Fıtıklaşmalar ve kaymalar, siyatik, siyatalji
  • Migren ve gerilim tipi baş ağrıları
  • Tüm eklem, kas ve kemik ağrıları. Eklem sertliği, kireçlenme gibi dejenerasyon ve artrozik değişiklikler
  • Spor yaralanmaları
  • Çocuklarda gelişim sorunu olanlar.  Spastisite, cp gibi nöromüsküler problemlerde
  • Yürüme, denge ve koordinasyon bozukluğu
  • Kabızlık, ishal, idrar kaçırma, hazımsızlık, gastrit, gaz, karın ağrısı, spastik kolon, pitozis ve hazım organlarının fonksiyon bozukluklarında destekleyici  olarak visseral osteopati kullanılır
  • Bebeklerde yutkunma, kusma, yemek, gaz,kafa şekil bozukluğunda cranio-sakral osteopati kullanılır.
  • Cerrahi müdahale sonrası ağrı ve yapışıklıkların giderilmesi
  • Skolyoz, kifoz gibi postür sorunu olanlar,Omurga sistemine bağlı disfonksiyonlar
  • Hormon bozukluklarında destekleyici olarak
  • Dolaşım sorunları( kan ve lenfatik sistem)
  • Alerjik ve kronik rahatsızlıklar, akut ağrılar, çocuk ve gençlerin gelişim bozuklukları, panik atak  ve depresyonda kullanılabileceği gibi romatizmal şikayetlerde osteopatiye destekleyici olarak başvurulabilir.
  • Sinirsel gerginlikler, stres, gevşeyememe, kronik yorgunluk, uyku sorunları
  • Kas-eklem sistemlerinin, iç organların ve bedenin merkezi kumanda sistemi olan beyin ile çevresinin rahatlatılması.
  • Fibromyalji gibi myofasyal ağrılar
  • Eklem blokajları, eklem kayması, omurga ve costa blokajları
  • ...Ve daha birçok şikayetleri sayabiliriz.

Osteopatik uygulamalar tıbbi ve anatomiye uygun tekniklerdir. Alternatif Tıp Değildir, ama Tıbba bakış açısı daha farklıdır. Osteopatiyi fizyolojik olmayan sorunları bulmak ve ortadan kaldırmak suretiyle, kişinin kendi kendini iyileştirme mekanizmasını devreye sokmak olarak özetlenebilir.

Amaç vücudun doğal iyileşme eğilimini desteklemektir. Hedefi ağrıyı hap yada iğnelerle bloke etmek değil, ağrıya sebep olan disfonksiyonu bulmak ve fizyolojik sınırlar dahilinde doğal ve sebebe yönelik uygulamaları gerçekleştirmek.

Eğer sağlığınızın daha iyiye gitmesini, gelecekte de daha rahat yaşamak istiyorsanız, Osteopati size büyük bir denge, huzur ve rahatlık hissi verecektir.